Agenturní zaměstnávání (taktéž agentura práce) je služba pro
zaměstnance
i zaměstnavatele k rychlému a operativnímu dodání patřičného počtu zaměstnanců.
Agentura práce RECRA zajišťuje plnohodnotný servis pro
zaměstnance i
zaměstnavatele. Zajišťujeme podpisy pracovních smluv, řešení a výpočty mezd, zpracování
administrativních požadavků, vstupní lékařské prohlídky, inzerci a nábory zaměstnanců,
zajišťujeme dále ubytování a dopravu zaměstnanců. Za tuto službu zaměstnanec neplatí ani korunu.
Více informací se, prosím, obraťte na naše obchodní oddělení.
Po úspěšném absolvování pracovního pohovoru přidělujeme
zaměstnance na
pracoviště z pravidla do týdne. Aktuální situaci Vám ochotně sdělí naši zaměstnanci.
Dohodu o pracovní činnosti (DPČ) mají zpravidla brigádníci, kteří
chodí
do práce několikrát do měsíce – například odpracuje 8 dní v měsíci. Hlavní pracovní poměr mají
zaměstnanci, kteří pracují pravidelně každý měsíc a plní měsíční fond pracovní doby. Rozdílů je
mnoho, ovšem mezi hlavní patří nárok na dovolenou, zkušební doba a výpovědní lhůty. S konkrétním
dotazem se, prosím, obraťte na našeho konzultanta.
V tomto případě je nejjednodušší se nahlásit svému nadřízenému,
vysvětlit mu svůj požadavek a zažádat si o dovolenou nebo neplacené volno. Následně se nadřízený
pracovník s Vámi dohodne na dalším postupu a možnosti řešení Vašeho požadavku.
Výplatní termín mezd je určený na 21. až 24. den v kalendářním
měsíci.
Vždy je přihlédnuto k termínu před víkendem, aby došlo k uspokojení výplaty mezd před dny
odpočinku.
Je nutné k nahlášení nemoci u zaměstnavatele a zkontrolovat
správnost
vyplnění nemocenského lístku z obou stran (správný název zaměstnavatele, adresa, poslední den v
práci apod.) Nejpozději do 3 pracovních dní odevzdat nebo zaslat nemocenský lístek do kanceláře
agentury. Zaměstnavatel následně nemocenský lístek zaeviduje, vypočítá výši nemocenské a 15. den
nemoci zasílá nemocenský lístek na příslušnou pobočku OSSZ.
Všechny změny jsou nutné nahlásit svému zaměstnavateli včas a
bezodkladně.
Ubytování zajišťujeme zaměstnancům na zakázkách předem určených.
Snažíme
se maximálně vyhovět našim zaměstnancům s pohodlí a komfortem, a proto ubytováváme naše
zaměstnance v minimálně standardně hodnoceném ubytování se sociálním zařízením na pokoji.
Ubytování je možné pouze po předchozím písemném souhlasu zaměstnavatele.
Dopravu zaměstnanců zajišťujeme vlastními vozidly, která jsou podle nejnovějších standardů
maximálně bezpečná a pohodlná. Zaměstnanec jednoduše nastoupí na určeném místě a my jej odvezeme
do práce – buďto úplně zdarma nebo s malým poplatkem za danou směnu. Zaměstnanec má zajištěné
pohodlí a 100 % jistotu, že do práce dojede vždy a včas.
Nejdůležitější je v dostatečném předstihu (minimálně 14 dní
dopředu)
oznámit zaměstnavateli svůj záměr, písemně sepsat ukončení pracovního poměru a nejlépe přijít
osobně vyřídit výstupní formality na pobočkách agentury. Adresy poboček jsou uvedeny v
kontaktech společnosti.